SECOND SKIN İKİNCİ TEN İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN!

Kullanıcıların %95 'i Second Skin kremi İkinci Ten oluşturmak için kullanıyor. Peki ya sen hangi özelliği için kullanıyorsun? Düşüncelerini bizimle paylaş!



YASAL UYARI: Sitede yazılan her türlü yazı ya da yorumlardan yazan kişi sorumludur. Kullanıcılar yaptıkları yorumlardan ve paylaşımlardan kendileri sorumludur. Yapılan yorumlarda argo kelimeler, kişisel ya da kurumsal hakları ihlal eden yorumlar, karalama maksatlı yorumlar, aslı kanıtlanmamış beyanatlar yayınlamadan ötürü çıkabilecek yasal sorunlardan tamamen yorumu yazan kullanıcı sorumludur. 

Yorumlar

  1. Böyle güzel kremlerin olması çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sipariş vermek istiyorum nasıl verebilirim

      Sil
  2. gulbahar_cbn3 Nisan 2020 06:08

    mükemmel.. tek kelimeyle. cildimi canlandıran en güzel kremlerden biri. makyaj altına da cok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boluda temin edebileceğim eczane varmı

      Sil
  3. Songül_kır7 Nisan 2020 01:21

    Kullananlar satın almayı düşünenler için görüşlerini buraya yazabilirmi?

    YanıtlaSil
  4. cankayayasemin2 Mayıs 2020 22:48

    Harika bir güneş koruyuculu krem su gibi hafif, altına nemlendirici sürmenize gerek yok çünkü o işi de yapıyor ve cildim sıkı ve canlı gösteriyor. Ben bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanaklarım için toparlayıcı krem arıyorum. Bunu kullansam iyi gelir mi sizce?

      Sil
  5. aydanhocazade3 Mayıs 2020 05:59

    Çok güzel bir krem. Memnun kaldım, tekrar sipariş vereceğim.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok hafif, uygulaması kolay, emilimi çok iyi.

    YanıtlaSil
  7. Bu sabah yeni başladım. Su bazlı güzel dokulu bir krem.

    YanıtlaSil
  8. berrak kazancı4 Mayıs 2020 21:00

    Güzel ürün.

    YanıtlaSil
  9. Belgin Bayrak6 Mayıs 2020 21:02

    aloveradan mucize beklerken neyin içine çekildim tanrım... bilimle sınamayın beni.....

    YanıtlaSil
  10. kargo kavanozu çatlatmış yenisi hemen gönderildi. müşteri hizmetlerine tam not verdim.

    YanıtlaSil
  11. Güzel sıkılaştırıyor ama belirgin kırışıklıklarım hala duruyor. onun içinde dolguya başvuracağız artık

    YanıtlaSil
  12. Hilal Güleç8 Mayıs 2020 19:59

    Ürün özenli paketlemesi ile elime ulaştı. Muhteşem bir kokusu ve tam arzuladığım gibi su bazlı ince bir yapısı var. Umarım kırışıklıklarıma da iyi gelir.

    YanıtlaSil
  13. Hoşa giden bir dokusu var ve bu iyi hissettirdi

    YanıtlaSil
  14. severek kullandığım bir ürün hassas cildi ve çizgileri olanlara tavsiye ederim. bir daha alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende simdi siparis verdim bakalim bndeki etkisi nasil olacak

      Sil
  15. bu hafta yeni kullanmaya başladım cildim hemen emiyor çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  16. yağlama ve parlama yapmıyor. bitişi çok güzel. üzerine makyaj yapılabiliyor ve harika bir baz görevi görüyor. çok kaliteli kadifemsi bir yapısı var. kokusu güzel ve yoğun değil. çok beğendim. tekrar alırım

    YanıtlaSil
  17. Rukiye Şahgüven11 Mayıs 2020 11:46

    bugün elime geçti.

    YanıtlaSil
  18. Kullanalı 1 hafta oluyor. Nihayet cildimdeki esneklik ve canlılık kendini belli etmeye başladı.

    YanıtlaSil
  19. Sabah gece kullansam olurmu bi yardımcı olurmusunuz bugün aldım bende

    YanıtlaSil
  20. Şeyda Çalışkan16 Mayıs 2020 12:58

    Bu krem cildi çok sağlıklı gösteriyor.

    YanıtlaSil
  21. Krem bi şahane

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel nemlendiriyor, dudak kenarındaki ince mimik çizgilerimi hafifletti, cilt tonumu eşitledi, aydınlık bir görünüm verdi. Şimdiye kadar denediğim kremlerden kısa sürede belirgin fark yaratan ilki bu oldu.

    YanıtlaSil
  23. Kremin boyutu çok iyi uzun süre yetecek gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  24. Denemek lazım

    YanıtlaSil
  25. Çok hafif, yüzünüzde krem olduğunu hissetmiyorsunuz ve kokusu çok güzel.

    YanıtlaSil
  26. aşırı hassas ciltli olmama rağmen hiçbir tepki vermedi cildim çok güzel ve güçlü

    YanıtlaSil
  27. Bu krem mi maske gibi soyulan bir şey mi tam anlamadim. 37 yaşındayım. Cildin sivilceye meyilli karma cilt tipi. Göz çevresi ve dudak kenarları kırışıklıkları icin ıyi bir krem arıyorum. Bu krem eczanelerde var mi?

    YanıtlaSil
  28. Yaş 38 bana olurmu bu krem sarkma başladı yüzümde sanki bu yıl faydası olur mu ki

    YanıtlaSil
  29. Sivilceli ciltte de kullanima uygun olur mu acaba 34 e merdiveni dayadim ama hala sivilce sıkıntım var karışıklık o bu bahane belki sivilcelerime de iyi gelebilir diye almak istiyorum ama emin degilim eger benim gibi problemle kullanan varsa aldığı sonucu paylaşabilirse çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  30. Krem kırışıklık için mi

    YanıtlaSil
  31. Ayh deneme zorunluluğu var bu kremin

    YanıtlaSil
  32. 65 yaşındayım bu krem bana uygun olabilirmi

    YanıtlaSil
  33. harika nemi ve kalitesi oldukça fazla

    YanıtlaSil
  34. 3 aydir kullaniyorum tavsiye ederim harika..

    YanıtlaSil
  35. yüzü germesi ne kadar sürer bilgi lütfen

    YanıtlaSil

Yorum Gönder